siergrind steiger tuinhaard tuinverlichting
tuinhaardenwinkel.nl
Tuinhaarden
Tuinhaarden

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u veelgestelde vragen over onze service, levering, betaling en producten.
Zit uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.

 

 

  • Hoe kan ik bestellen?
     
    Zie 'Bestellen' voor een beknopte uitleg over de bestelprocedure

    Terug naar boven.
     
     
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
     
    U kunt bij ons op een aantal manieren betalen:
     
     
    1. Met iDEAL, veilig online betalen (Postbank/ING, Rabo, ABN, Fortis, SNS)
    2. Betaling met Creditcard (VISA of Mastercard, kosten € 7,50)
    3. Vooraf per Bank of Giro1.
    4. Contant bij de chauffeur (rembours, extra kosten € 7,50).

1    Levering wordt ingepland na onvangst van de betaling.

  • Terug naar boven.
     
  • Wanneer wordt de bestelling bezorgd?
     
    Als uw bestelling gereed is voor verzending ontvangt u van onze klantenservice vooraf telefonisch bericht, zij informeren u zo goed mogelijk over het afleveren of afhalen van uw artikelen. Voor de meeste artikelen geldt een levertermijn van 2-3 werkdagen. Mochten hier wijzigingen in ontstaan dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld door onze klantenservice.

    Terug naar boven.
     
     
  • Wat zijn de bezorgkosten?
     
    De getoonde prijzen zijn inclusief BTW en bezorgen.

     
    Voor orders onder € 50,- rekenen we € 7,50 handlingskosten.

    Bij rembourszendingen worden € 7,50 aan kosten doorberekend.

     
    *Levering naar de Waddeneilanden in overleg. Hiervoor geldt een toeslag indien dit niet met TNT verzonden wordt.
    Levering in België is in overleg mogelijk, neem contact met ons op voor de tarieven.

      Terug naar boven.
     

  • Heb ik een e-mailadres nodig om te kunnen bestellen?
     
    Nee, echter om u zo goed mogelijk te informeren is het makkelijker als wij van u een e-mailadres hebben.

    Terug naar boven. 
     
  • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
     
    Ja, in dit geval dient bij uw bestelling het afleveradres te vermelden.

    Terug naar boven.
     
  • Ontvang ik een orderbevestiging?
     
    Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd. Als uw bestelling gereed is voor bezorging wordt u door onze klantenservice gebeld.

    Terug naar boven.
     
     
  • Ontvang ik een aankoopbewijs?
     
    U ontvangt een factuur van de levering per post of per mail. Deze factuur geldt als aankoopbewijs. 

    Terug naar boven.
     

 

 

 Klantenservice 
Winkelwagen
Uw winkelwagen
is nog leeg
Recensies
Houtopslag Twin
Leuk en mooi !
 
5 van 5 Sterren!
Advies
Hulp nodig bij uw bestelling?

U kunt ons
morgen weer
bereiken vanaf:

   09:00
Uw voordeel
  • Gratis verzending vanaf € 50,-
  • Ruim assortiment
  • Uitgebebreide kennis
  • Snel thuis geleverd
  • Persoonlijk contact
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Met onder andere: product nieuws, tips
en aanbiedingen
tuinplaats.nl

Ik bestel bij tuinplaats.nl

Bedrijfsinfo


Klantenservice